Contactmomenten
Hoe weet je als verkoopdirecteur welke contactmomenten er zijn geweest met de klant en wat daarin is besproken?
Up-to-date
Hoe zorg je ervoor dat alle artikelinfo, klantgegevens en marketing content altijd up-to-date is, zodat fouten niet meer nodig zijn?
Wij hebben het antwoordInformatie
Hoe verkrijg je de informatie over resultaten en activiteiten van elke verkoper, ter voorbereiding van coach-gesprekken?
Waarom TSA?
Dit is wat anderen zeggen over ons
TSA stelt ons in staat om de werkzaamheden van het salesteam goed te volgen en daarop bij te sturen. Ook hebben wij de doelgroepen beter in beeld en heeft het team direct inzage in wat er bij de klant gebeurt en hoe de afzet zich ontwikkelt. Daar kan dan direct op gestuurd worden en dat leidt tot betere resultaten.
Henk van Heel
DGA bij Health Benefits 08
Lees meerHet proces om een klant digitaal te laten tekenen is superhandig, net als de taakopvolging die via de app gedaan kan worden. Het is fijn dat overeenkomsten en offertes nu een professionele uitstraling hebben en het kunnen toevoegen van media is een grote verbetering, waardoor op locatie een goede en snelle indruk achtergelaten kan worden.
Etienne van der Veen
Projectmanager bij Milieu Service Nederland
Lees meerIk werk voor het eerst met een systeem dat daadwerkelijk helpt sneller en efficiƫnter business te maken. Binnen 2 minuten na het bereiken van een deal met een klant, is de administratie gereed en is de order doorgegeven aan zowel de binnendienst als de logistieke partij (meestal een externe drankengroothandel).
Jan-Jasper Mijers
Salesmanager, Bierbrouwerij de Koningshoeven
Lees meer